A friend is one who knows you and loves you just the same

Uppdateringen idag har inte varit den bästa men det kan bero på mitt dåliga humör. Ibland blir jag bara så besviken på folk, jag kan bara inte förstå, speciellt när det är mina så kallade vänner. Men jag ska inte börja tänka på det nu, fick ut allting när jag pratade med min kära vän Cecilia så jag ska inte dra upp det igen. Men tack för att du lyssnar och finns där för mej, det betyder så mycket!
Har en svenskauppsats till imorgon också och det ändå jag har gjort är att välja ämne. Det känns tungt och jag tror inte ens att jag ska försöka börja skriva ikväll, kommer bara bli uruselt. Fysikprovet idag gick inte heller speciellt bra så det har varit en ganska misslyckad dag, men då kan det bara bli bättre imorgon!

jättegammal bild :$ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0