Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather it is one of those things that give value to survival

Dåså, nu är det måndag och veckan börjar om igen. Känns helt okej faktiskt, det hade förstås varit ännu bättre utan fysikprov och svenska och franska uppsats men med tanke på morgondagen klarar jag nog allt, längtar som en galning nu, det finns inga ord!
Men trots det borde jag ändå ta tag i svenskan, ska skriva om underhållningsvåld, det kanske tillochmed jag kan ha en åsikt eller två om? Fast nä. Önskar att min förkyldning kan försvinna också, jag vill ju träna nu!!
Ännu ett meningslöst inlägg, ännu en meningslös dag.. Andra bullar blir det imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0