In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on

Denna sjukt härliga lördagskväll börjar sakta men säkert ta slut och jag kan känna söndagsångesten fylla mej. Fan vad jag hatar söndagar, ångest-städ-plugg-göradetmanbordehagjortunderveckan-dag, och dessutom kan jag inte heller spela fotbollsmatchen imorgon så då har jag exakt inget att se fram emot. Och som det lilla tard jag är har jag inte gjort några av läxorna/pluggat till något prov vi har i veckan så morgondagen kommer nog enbart bestå av plugg.
Idag tänkte jag också vara så duktig att uppdatera min mobil med den senaste programvaran, eller vad fan det nu var, och allt gick jävligt bra tills jag skulle återställa min säkerhetskopia. För ja, det verkar som att jag inte hade lyckats så bra med det så alla mina kontakter osv försvann, SÅ SKICKA ETT SMS TILL MEJ SÅ JAG FÅR TILLBAKA DITT NUMMER OCH SKRIV VEM DET ÄR FRÅN! Då kanske jag får tillbaka något nummer iallafall.
Aja, nu ska jag sluta gnälla och dampa på min mobil, det är ju mitt eget fel så. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0