Maybe all one can do is hope to end up with the right regrets

Jag sa det igår och jag säger det igen, söndagar borde inte finnas. Det är en hemsk dag då man måste göra allt man borde gjort under veckan men tänkt: jag kan göra det på söndag, då har jag ändå inget bättre för mej. Så sitter man på söndagen och har så sjukt mycket saker man ska göra att man inser att man inte kommer hinna allt och då slutar det ofta med att man inte gör någonting. Precis som idag, och idag är jag dessutom så förkyld att jag inte kan prata och jag kunde inte heller sova på grund av min hals, det här var fan en av dom värre förkyldningar jag haft (och det säger inte lite). Menmen, nu ska jag rycka upp mej och ta tag i plugget och bli på bättre humör.
Btw så såg jag att tv4 visar filmen Taken ikväll och har du inte sett den, se den! Jag ska inte försöka på mej någon recension eller så men här kan du läsa mer om den > http://www.imdb.com/title/tt0936501/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0