Common sense is not so common

Hemma till sist! Vi var och badade imorse med klassen och det gav mej huvudvärk för resten av dagen men nu börjar den äntligen släppa. Just på grund av huvudvärken har jag gjort i princip ingenting på alla lektioner så dagen har faktiskt varit helt okej.
Dock så ville inte pappa, mamma eller någon annan vettig människa med körkort skjutsa mej och mina vänner till Luleå för att vi skulle kunna se matchen ikväll. Jag tycker att det är väldigt konstigt för har man körtkort så borde man bara tillbringa sin tid med att köra runt (och skjutsa folk) till olika ställen. Hur som helst så kände jag inte taggen för att cykla/åka längdskidor/gå/springa dit så det är nog bara att vänta på bättre tider (sommar haha) då man kan förflytta sig själv på ett behagligare sätt (motorcykel).
Planerna för helgen börjar också likna något nu (efter en del missöden) så det blir nog också kanoners!


Här var vi och simmade idag!


Hittade även den här bilden på Elinas blogg och ja, vad ska man säga, det var längesen?


Last night I had a dream
where I was all alone walking on the street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0